منوی اصلی سايت
به لحاظ استقبال شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني اجلاس امسال«اي بي يو» در رتبه دوم تاريخ برگزاري اين رويداد قرار گرفت
چهل و پنجمين اجلاس عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه كه هم اكنون در بالي اندونزي برگزار مي‌شود، به لحاظ تعداد افراد شركت‌كننده، در رتبه دوم در تاريخ برگزاري اين رويداد رسانه‌اي قرار مي‌گيرد.

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

چهل و پنجمين اجلاس عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه كه هم اكنون در بالي اندونزي برگزار مي‌شود، به لحاظ تعداد افراد شركت‌كننده، در رتبه دوم در تاريخ برگزاري اين رويداد رسانه‌اي قرار مي‌گيرد.

 

به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، در چهل و پنجمين اجلاس عمومي اتحاديه رواديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه 522 تن از صاحبان شبكه‌هاي راديو و تلويزيوني، مديران اين شبكه‌ها و برنامه‌سازان اعلام آمادگي كرده‌اند؛ اين در حالي است كه رتبه نخست اين رويداد رسانه‌اي به لحاظ تعداد شركت‌كننده به اجلاس عموميABU در سال 2006 تعلق مي‌گيرد كه 562 تن براي شركت در اجلاس پكن اعلام آمادگي كرده بودند.

 

به نقل از سايت اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه، ديويد استلي دبير كل اين اتحاديه در گفت‌وگويي استقبال از چهل و پنجمين اجلاس ABU را گسترده خوانده و به تفاوت تنها 40 نفري در ميزان افراد شركت كننده نسبت به سال 2006 پكن اشاره داشته است.

 

به گزارش ايسنا، چهل‌وپنجمين اجلاس عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU) از چهارشنبه (29 آبان) در بالي اندونزي آغاز ‌شد. اين اجلاس كه يك هفته به‌طول مي‌انجامد، 25 نوامبر به پايان خواهد رسيد. ميزبان چهل‌وپنجمين اجلاس عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه، راديو ملي اندونزي است و نمايندگاني از ايران نيز در اين رويداد رسانه‌اي حضور دارند و توضيحاتي را درباره‌ي دهمين جشنواره بين‌المللي راديو و اجلاس جهاني راديو در تهران ارائه خواهند داد.

در نخستين روزهاي برگزاري چهل‌وپنجمين اجلاس عمومي ABU، نشست‌هايي با موضوع پخش مسابقات ورزشي از شبكه‌هاي تلويزيوني برگزار مي‌شود. هم‌چنين نشست‌هاي كميته فني اتحاديه‌هاي راديو و تلويزيون دنيا بخش ديگر برنامه‌هاي روز نخست را شامل مي‌شود و جوايز اين بخش در روز سوم به برگزيدگان اهدا خواهد شد. در سه روز نخست برگزاري اجلاس عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه، جلسات هيات داوران بخش‌هاي راديو و تلويزيون جايزه ABU 2008 براي شناسايي برنامه‌هاي برتر برگزار مي‌شود و طي روزهاي آتي نيز كارگاه‌ آموزشي جايزه ABU با موضوع بيماري ايدز و غيره برگزار خواهد شد.

معرفي برگزيدگان جايزه ABU، بحث‌هاي كارشناسي و كنفرانس خبري رييس راديو ملي اندونزي بخش‌ها‌ي ديگر اين اجلاس را شامل مي‌شود.

 

انتهاي پيام

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان