منوی اصلی سايت
خجسته مديريت راديو گفت‌وگو را برعهده گرفت حسن محمديان قائم‌مقام معاون صدا در توليد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

 

طي حكمي از سوي معاون صدا، حسن محمديان به مديريت اداره كل نظارت و ارزيابي صدا منصوب شد.

حسن خجسته در پي اين انتصاب به خبرنگار سرويس راديوي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: مدت‌ها بود كه اين بخش تعريف شده بود و به شدت به فردي قدرتمند و مورد اعتماد اهالي صدا، نياز داشت كه حسن محمديان با وجود دارابودن اين ويژگي‌ها، به اين عنوان منصوب شده است.

وي با بيان اين‌كه اين سمت در واقع حكم قائم‌مقام معاون صدا در جريان توليد راديو محسوب مي‌شود به ايسنا افزود: با وجود اين كه شبكه‌هاي صدا به عدد20 نزديك شده است، نيازمند بوديم بخش نظارت و ارزيابي را قدرتمند راه‌اندازي كنيم.

معاون صدا هم‌چنين با اعلام اين كه خود سرپرستي راديو گفت‌وگو را برعهده گرفته است دراين زمينه توضيح داد: شبكه‌ي گفت‌وگو طي اين مدت مسيرش را پيدا كرده است و راهش را ادامه خواهد داد.

وي حسن محمديان را دست راست خود در مقام توليد راديويي دانست و معاون اجرايي را دست چپ خود تعريف كرد.

معاون صدا هم‌چنين درباره‌ي شايعه‌ي كم‌شدن بودجه‌ي صدا به ايسنا خاطرنشان كرد: بودجه‌ي ما نه تنها كم‌نشده كه با وجود عنايت‌هاي سازمان افزايش هم يافته است و من از اين روند سپاسگزارم؛ اما مشكلات مسير بودجه جريان‌ ديگري است كه رفع خواهد شد.

حسن خجسته هم‌چنين درباره‌ي سرنوشت «راديو خانواده» به خبرنگار سرويس راديوي ايسنا گفت: اميدواريم با نگاه جديد به بحث خانواده اين شبكه تا آبان‌ماه راه‌اندازي شود و سه محور «خانواده در توسعه‌ي اجتماعي نه فرد»، «خانواده حل مسائل اجتماعي»، «زن مظهر رحمت الهي» را دنبال كند.

وي در پايان درباره‌ي وضعيت راديو‌هاي «آوا» و «نوا» و همچنين گرفتن موج مستقل راديويي براي تمامي شبكه‌ها خاطرنشان كرد: اين راديوها تحت نظارت مديرانشان فعال هستند و بحث موج مستقل را همچنان براي تمامي شبكه‌ها راديو دنبال مي‌كنيم.

انتهاي پيام

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان