منوی اصلی سايت
توديع و معارفه رسمي محمدحسين صوفي و حسن خجسته
رييس صداوسيما: جابه‌جايي مديران اقدامي هدفمند و سنجيده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

توديع و معارفه رسمي محمدحسين صوفي و حسن خجسته معاونان جديد صدا و برنامه ريزي و نظارت رسانه ملي با حضور مديران اين دو حوزه برگزار شد.

 

به گزارش گروه دريافت خبر سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، رييس سازمان صداوسيما در اين مراسم جابه‌جايي مديران در دو حوزه صف و ستاد را اقدامي هدفمند و سنجيده مبتني بر دانش مديريتي برشمرد و افزود: اين رويکرد مي‌تواند زمينه استفاده بهتر از تجربيات و دانش مديران را فراهم کند.

 

سيدعزت‌الله ضرغامي با قدرداني از بيش از يک دهه مديريت خجسته در صدا وي را مديري صادق، پرتلاش و امين دانست و گفت: در دوره مديريت آقاي خجسته، راديو از نظر کمي و کيفي متحول شده است.

ضرغامي با اشاره به اين که راديو اکنون رسانه‌اي پرمخاطب و رقيب جدي براي ديگر رسانه‌هاست، گفت: ابتکار در ساختارهاي مختلف برنامه‌سازي، ايجاد تنوع و توسعه حوزه‌هاي تخصصي فعاليت راديو از نقاط قوت معاونت صدا در سال‌هاي اخير است.

وي با قدرداني از مديران و کارکنان راديو گفت: مجموعه مديران راديو، مديراني پرتلاش، قانع و متدين و آماده تحقق بخشي به اهداف رسانه ملي هستند.

 

رييس سازمان صداوسيما در ادامه با تشريح انتظارات و اولويت‌هاي رسانه ملي در حوزه فعاليت معاونت صدا گفت: ساماندهي موسيقي و افزايش دقت و نظارت مستمر بر توليدات و برنامه‌هاي راديويي از رويکردهاي مهم رسانه ملي در اين حوزه است.

وي با اشاره به اقدامات انجام گرفته در عرصه‌ي ساماندهي موسيقي و در جهت ارتقاء کيفي در پخش موسيقي، گفت: اين اقدامات با قوت بيشتري تداوم خواهد داشت.

 

ضرغامي ضرورت باز تعريف چارچوب توليدات راديويي و افزايش دقت در اين حوزه را يادآور شد و گفت: باتوجه به توقعي که از صداي نظام اسلامي وجود دارد و انتظاراتي که مردم از رسانه ملي دارند در حوزه هايي

مانند موسيقي و نمايش بايد نظارت دقيق تري صورت گيرد.

وي در عين حال تاکيد کرد رويکردهاي اصولي راديو نظير تقويت برنامه هاي گفتگو محور، استقبال از نوآوري و نقادي مستقل و بيطرفانه و اشاعه روحيه نشاط و شادابي بايد با قوت بيشتر و سازماندهي مجدد ادامه يابد.

 

رييس رسانه ملي با اشاره به تجربيات محمدحسين صوفي معاون جديد صدا، تجربه مديريت در دو حوزه صف و ستاد و آشنايي با سياست‌هاي سازمان، هم‌چنين ارتباط گسترده و مناسب با هنرمندان و برنامه سازان را از

ويژگي‌هاي وي برشمرد.

 

ضرغامي با تشريح اولويت‌هاي رسانه ملي در معاونت برنامه‌ريزي خاطر نشان کرد: در سالهاي اخير با اتخاذ رويکرد برنامه محوري حوزه برنامه ريزي در سازمان صداوسيما متحول و شفاف شده است.

وي افزود : آقاي صوفي نيز در دوران مديريت خود در معاونت برنامه ريزي و نظارت، با هويت بخشي به برنامه ريزي در ارتقاء اين حوزه بسيار موفق عمل کرده است.

رييس سازمان صداوسيما با تاکيد بر اين که امروز برنامه ريزي براي رسانه در وضعيت متحول جهاني، نياز به آرايش جديد سازماني دارد، ابراز اميدواري کرد تجربيات و تسلط آقاي خجسته معاون سابق صدا در مباني تئوريک، زمينه ارتقاي بيشتر و ادامه مسير تحول در معاونت برنامه ريزي و نظارت رسانه ملي را فراهم کند.

ضرغامي در انتها با قدرداني از خدمات تاثيرگذار حسن خجسته و محمدحسين صوفي در معاونت هاي صدا و برنامه ريزي و نظارت جابجايي اين دو مدير ارشد رسانه ملي را در راستاي اهداف سازماني برشمرد و افزود: هيچ کس از من نزديک تر به آقاي صوفي و آقاي خجسته و از آنها نزديک تر به من نيست.

 

انتهاي پيام

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان