منوی اصلی سايت
مدير راديو پيام: تخصصي‌كردن شبكه‌ها در دوران دكتر خجسته به يادماندني است
اميدوارم شبكه‌ها‌ي جديد تا دهه‌ي فجر راه‌اندازي شوند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

 

مدير راديو پيام از دكتر حسن خجسته به عنوان يكي از مديران بسيار خوش‌فكر و فعال سازمان صداوسيما ياد كرد و افزود: ايشان طي 10 سال حضور در معاونت صدا، اقدامات بسيار ماندني و باارزشي را انجام دادند.

محمد جهاني در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو ايسنا، در پاسخ به پرسشي درباره ارزيابي وي از دوران مديريت دكتر حسن خجسته، خاطرنشان كرد: ايشان طي 10 معاونت صدا و 17 سال حضور در راديو، كارهاي ماندني و با ارزشي انجام دادند. تأسيس و راه‌اندازي شبكه‌هاي مختلف راديويي، و تخصصي‌كردن شبكه‌هاي مختلف از آثار به يادماندني ايشان است.

مدير راديو پيام سپس اظهار كرد: دكتر خجسته به تحصيل بچه‌هاي راديو بسيار اهميت دادند و شرايطي را فراهم كردند كه بچه‌هاي راديو چه در دانشكده صداوسيما و چه در قالب قراردادهايي با برخي دانشگاه‌ها ادامه تحصيل دهند.

به گفته‌ي محمد جهاني رابطه دكتر خجسته با نيروي انساني راديو كه تعداد قابل توجهي هم هستند، بسيار انساني بود و بنا را بر رابطه عاطفي و حل مشكلات بچه‌ها گذاشته بودند.

وي ادامه داد: بچه‌هاي راديو به ايشان بسيار علاقه‌مند بودند و با جان و دل كار مي‌كردند.

محمد جهاني از زحمات دكتر خجسته در صداي جمهوري اسلامي ايران تشكر كرد و با بيان اين كه دكتر خجسته در معاونت برنامه‌ريزي و نظارت براي راديو نيز تاثيرگذار است افزود: ايشان به عنوان فردي كه همواره در ياد بچه‌ها باقي خواهد ماند، مطرح هستند و اميدواريم در مسووليت جديدي كه پذيرفتند مثل همين بخش موفق باشند. ايشان به معاونت برنامه‌ريزي سازمان صداوسيما رفتند؛ از اين جهت كه در آن جا هم جاي مرتبطي با صدا است و بسياري از مسايل راديو در اين معاونت مطرح و درباره آن تصميم‌گيري مي‌شود.

وي درباره همكاري خود با دكتر حسن خجسته، يادآور شد: همكاري من با دكتر خجسته از سال 72 و با راه‌اندازي شبكه استان كه متشكل از راديو تهران و راديو پيام بود، آغاز شد؛ آن زمان اولين مسووليتي كه من از آقاي دكتر خجسته پذيرفتم، مديريت گروه ورزش و تفريحات بود كه 5 سال در اداره راديو تهران و راديو پيام با ايشان همكاري نزديك داشتم. پس از اين‌كه ايشان به سمت معاونت صدا منصوب شدند، راديو ورزش را به من سپردند و 2وسال‌نيم مسووليت راه‌اندازي در اين سمت در خدمت‌شان بودم.

دكتر خجسته از ابتداي سال 80 نيز مسووليت راديو پيام را به من واگذار كردند كه تا الآن در همين مسووليت مشغول به كار هستم.

مدير راديو پيام همچنين براي محمدحسين صوفي كه به عنوان جايگزين حسن خجسته معرفي شده است آرزوي موفقيت كرد و گفت: اميدواريم ايشان هم در سمت جديد موفق باشند.

وي در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا براي معاون جديد صدا پيشنهادي ندارد؟ گفت: البته ما كه نبايد پيشنهادي داشته باشيم اما دعا مي‌كنيم در ادامه اين مسير، چند شبكه‌اي(راديو خانواده و راديو تئاتر) كه در آستانه راه‌اندازي و پخش هستند تا دهه فجر با برداشته‌شدن مشكلات راه‌اندازي شوند.

جهاني همچنين ابراز اميدواري كرد كه محمدحسين صوفي دوران خوب و موفقيت‌آميزي را در راديو بگذارند.

انتهاي پيام

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان