منوی اصلی سايت
دكتر شهرام گيل‌آبادي: «دكتر خجسته» نگاه تجربي، تئوري و برنامه‌ريزي استراتژيك را در راديو پيوند داد
شعار «شنيده مي‌شويد» به‌طور واقعي در اين سال‌ها محقق شد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

 

رييس مركز هنرهاي نمايشي راديو با اشاره به وجوه مختلف مديرتي دكتر حسن خجسته، دراين باره گفت: با تجربياتي كه ايشان از سطوح پايين برنامه‌سازي تا انتصاب در سمت معاونت صدا براي خود آموختند، توانستند نگاه تجربي، تئوري و برنامه‌ريزي استراتژيك را باهم ممزوج كنند و راديو را از نقطه‌اي كه همه معتقد بودند جايگاهش را در بين مخاطبان از دست داده است به نقطه‌ي بالندگي، پوياي، تاليفي و طلايي جديد برسانند.

دكتر شهرام گيل‌آبادي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره ي دستاوردهاي دوران مديريت دكتر خجسته در سمت معاونت صدا، خاطر نشان كرد: در زمان مديريت دكتر خجسته در سمت معاونت صدا راديو به جايگاهي رسيد كه همه بر اين باورند از اين رسانه نمي‌توان گذشت و اين رسانه براي بسياري رسانه‌ها حتي تلويزيون سرآهنگي مي‌كند.

وي تاكيد كرد: درحال حاضر راديو براي بسياري از رسانه‌ها به‌عنوان الگو مطرح است و اين مساله از همان نگاه استراتژيك دكتر خجسته نشات مي‌گيرد.

مدير سابق راديو جوان يادآور شد: دكتر خجسته وقتي درباره‌ي استراتژيك پرواز كه آخرين استراتژي ايشان است، سخن مي‌گويند، متوجه مي‌شويم كه در اين آسمان پر از پرنده بزرگ و قدرتمند، راديو مورد اعتناي جدي است و شنيده مي‌شود. ايشان با استراتژي‌هايي كه در زمان مديرتشان در پيش گرفته‌اند شعار «شنيده مي‌شويد» را به‌طور واقعي محقق كردند.

شهرام گيل‌آبادي هم‌چنين دراين مصاحبه از وجوه مديريتي دكتر خجسته در توجه به ساماندهي نيروي انساني و توجه به نظم تشكيلاتي سخن گفت.

وي هم‌چنين توجه به توسعه كمي‌وكيفي راديو، توجه به رشد فكري پرسنل راديو و توجه به تغيير رويكرد ماهوي راديو را از ديگر ويژگي‌هاي مديريتي معاون سيما برشمرد.

گيل‌آبادي در پايان با بيان اين‌كه دكتر خجسته نياز مخاطب به راديو را به نيازي واقعي و لحظه‌اي تبديل كرده است، دراين باره توضيح داد: دكتر خجسته باتوجه به گستردگي خدماتي كه به راديو داشت، از طرف پرسنل راديو تا جايي محبوب شد كه راديو به واقع احساس مي‌كند پدرش دارد مي‌رود و غم و بغض را مي‌توان در چهره‌ي همه اهالي راديو چه آدم‌هاي جديد و چه قديمي‌ها ديد.

انتهاي پيام

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان