منوی اصلی سايت
نهمین جشنواره بین المللی رادیو و اولین اجلاس بین المللی رادیو
استراتژی پرواز
چهارشنبه دوم خرداد مراسم اختتامیه این دو رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه رسانه های ملی بود، نهمین جشنواره بین المللی رادیو و اولین اجلاس بین المللی رادیو

نهمین جشنواره بین المللی رادیو و اولین اجلاس بین المللی رادیو

استراتژی پرواز

چهارشنبه دوم خرداد مراسم اختتامیه  دو رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه رسانه های ملی بود، نهمین جشنواره بین المللی رادیو و اولین اجلاس بین المللی رادیو. قصد آن را ندارم که از دستاوردهای این دو آن چنان که مرسوم است بگویم، اگر چه از آن نباید گذشت. بیشتر مایلم به عنوان یک تجربه مدیریتی در باره آن با اشارتی اهل توجه به این حوزه را آگاه سازم.

همان طور که قبلاً نوشته ام رادیو بعد از گذر از دوران عصر طلایی خودش با بحران های شدیدی در داخل و در بیرون مواجه شد. عبور از آن شرایط بسیار سخت و ملال آور محتاج شناخت عمیق و صحیح والبته بسیار سریع از محیط (داخلی و خارجی) رادیو بود تا برآن اساس راه های برون رفت کشف و اجرا شود. ایجاد اعتماد به نفس در برو بچه های رادیو و اعتماد به مدیریت واعتماد به رسانه رادیو نه به عنوان رسانه ای قدیمی وکهنه بل به عنوان رسانه ای اصیل، یکی از گذرگاه های سخت و البته بسیار سرنوشت ساز رادیو بود. راه حل اجرای استراتژی پرواز بود تا بتواند این بحران را کنترل و به حد اقل برساند.

استراتژی پرواز نشان دادن پرنده خوش آوای رادیو در میان انبوه پرندگان درشت هیکل در سپهر رسانه ای به خود و دیگران است.

رادیو موفق شد به کمک جشنواره هایش حس اعتماد و اطمینان به خود را آن چنان ایجاد کند که بچه های کز کرده در گوشه ی دنجی از میدان پانزده خرداد (ارگ سابق) حالا با ادعای جهانی به صحنه بیایند. شرکت آن ها در جشنواره های دیگر کشورها و مهمتر از آن ارسال مقالات علمی برای کنفرانس های بین المللی را نشانه این موفقیت بدانید. خدا را بر این توفیق سپاس و سپاس دوچندان بر وجود بچه های پر افتخارمان.

در صورت تمایل به آشنایی بیشتر هر قسمت را کلیک کنید:

 استراتژی های رادیو ، جشنواره بین المللی رادیو ، اجلاس بین المللی رادیو  

 

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان