منوی اصلی سايت
پیک نوروزی
من هم به سبک دانش آموزان برای تعطیلات عید پیک نوروزی داشتم که باید تا پایان تعطیلات تمام شده تحویل می دادم.


من هم به سبک دانش آموزان برای تعطیلات عید پیک نوروزی داشتم که باید تا پایان تعطیلات تمام شده تحویل می دادم. همان طور که مشق ایام عید را در ایام تحصیل هیچ وقت نتوانستم به پایان ببرم و روز چهاردهم فروردین مانند بسیاری از همکلاسی ها با نگرانی و دلشوره به مدرسه می رفتم، این پیک نوروزی نیز به همان سرنوشت دچار شد.
ایام عید بر روی سه کار تاحدی پژوهشی متمرکز شده بودم. تقریباً دوتا را به سرانجام رساندم  اما سومی به پایان نرسید. کار اول اتمام مقاله ای درباره چگونگی اجرای یک تحول وتغییر پایدار در یک شبکه رادیویی بود که قبلاً درباره آن در همین سایت به اختصار مطلبی نوشته شد در صورت تمایل برای اطلاع به عنوان "مدیریت تحول در رادیو"مراجعه بفرمایید. مطلب دیگر تدوین استراتژی های رادیو بود که بنظر موضوع مهمی است زیرا می تواند مستندی کافی برای پژوهش درباره رادیو قرار بگیرد. امیدوارم چکیده آن را بتوانم در فرصتی مناسب برروی همین سایت قرار دهم. کار سوم مطالعه وآماده سازی نهایی کتابی درباره زنان با عنوان "زن، هویت و امنیت ملی" بود که نتوانستم به اتمام برسانم.البته کتاب آماده چاپ است اما بسیار مایلم بحث های تکمیلی درباره هویت زنان را به آن اضافه کنم همچنین با کمک همکارانی که به اینجانب برای تکمیل ورفع نقص همراهی دارند جریان شناسی فعالیت حوزه زنان را از دیدگاهی که این کتاب به مسئله زنان پرداخته به بحث بگذارم.   
  در کار اول تلاش بر این است که در چارچوب مدیریت رسانه ضرورت تحول دائمی و پایدار در رادیو نشان داده شده و ضمن بیان مسائل نظری مدیریت تحول در منابع ادبیات مدیریت، چگونگی دستیابی  به این تحول در یک شبکه رادیویی نشان داده شود. البته از خطرات وریسک های احتمالی این کار نیز بحث شده است همچنین نقطه اصلی که می تواند عامل و موجب تحول باشد به تفصیل به بحث گذاشته شده است.
در کار بعدی استراتژی های رادیو در چند سال اخیر و دلایل انتخاب آن ها و نحوه اجرا یا تاکتیک های اجرایی آن ها نوشته شده است. اتخاذ این استراتژی ها به تجربه شخصی اینجانب ودغدعه هایی که در اوایل دهه هفتاد شمسی در رادیو بوجود آمده بود برمی گردد. شاید یکی از دلایل توفیق رادیو در چند سال اخیر حاکی از آن باشد که رادیو استراتژی درستی انتخاب کرده ودر اجرای آن تا حدی موفق بوده است. سهم عمده این موفقیت از آن کسانی است که شاید نام آن ها را هرگز نشنیده اید اما با تمام وجود برای موفقیت رادیو تلاش می کنند. این دوستان از داخل استودیوها این اعتبار را برای رادیو کسب کرده اند تادیگر دوستانی که در دیگر بخش ها تلاش می کنند تا خدمات کافی برای تولید برنامه ها فراهم کند. از همه آن ها با تمام وجود سپاسگزارم.
در کتاب زنان، مبنای بحث اعتبار و منزلت نقش های ذاتی زنان در جامعه یا اندیشه های حاکم بر آن است. انشاءالله به زودی بخش هایی از آن را قبل از چاپ در همین جا مطرح خواهم کرد.   
   

 

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان