منوی اصلی سايت
خداحافظ راديو ...؟!
دكتر خجسته پس از 10 سال از معاونت صدا رفت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

دكتر حسن خجسته پس از 10 سال حضور مستمر در سمت معاون صدا و پس از حرف و حديث‌هاي طولاني كه به دليل عدم پذيرفتن استعفايش از سوي رييس سازمان صداوسيما شكل گرفت، سرانجام از معاونت صدا كناره‌گيري كرد.

 

به گزارش سرويس راديو ايسنا، دكتر حسن خجسته باقرزاده متولد سال 1331 مشهد است؛ او در مدرك كارشناسي‌اش در رشته جامعه شناسي را از دانشگاه تهران دريافت كرد. خجسته فوق ليسانس مردم‌شناسي از دانشگاه تهران دارد و دکتراي مديريت استراتژيک را از دانشگاه عالي دفاع ملي دريافت كرده‌ است.

وي عضو هيات علمي دانشکده صداوسيماي جمهوري اسلامي است و ابتدا به عنوان تهيه‌کننده برنامه صبحگاهي راديو و سپس به عنوان مدير گروه اجتماعي راديو تهران با صداي جمهوري اسلامي ايران همكاري داشته است.

او كه مراحل مديرت را پله پله طي كرده، پس از مدتي مديريت در گروه اجتماعي، به سمت مديريت شبکه استاني راديو تهران و راديو پيام منصوب شد.

 

دكتر حسن خجسته از سال 1377 تاكنون به عنوان معاون رييس سازمان صدا و سيما در امور صدا فعاليت داشته‌است و 9 دوره رييس جشنواره بين‌المللي راديو بوده ‌است. خجسته هم‌چنين به سمت نايب رييس اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU) در سال 2007 منصوب شده‌است.

 

خجسته در آخرين مصاحبه‌اش با ايسنا كه در دومين رپورتوار راديو تئاتر شكل گرفت و يك روز قبل از اينكه خبر استعفايش اعلام شود، گفته بود كه به‌زودي خبرهاي جديدي مي‌شويد.

او در هشتمين همايش افق رسانه با رويكرد راديو نيز درباره‌ي استراتژي‌هاي اين افق گفته بود: كاري كه در سال‌هاي پس از انقلاب پيش‌روي راديو بوده، اين است كه راديو تعريف جديدي از خود ارايه داده‌است.

 

 

انتهاي پيام

كد خبر: 8710-14806

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان