منوی اصلی سايت
از استعفای پر حاشیه تا بازگشت آرام خجسته
خبر استعفای یک باره و بی سر و صدای دکتر خجسته و پذیرش آن از سوی ریاست سازمان صدا و سیما برخی از شائبه‌های رسانه‌ای را دامن زده بود که ...

 

حسن خجسته در پی حکمی به معاونت پژوهش، نظارت و بودجه صدا و سیما منصوب شده و مرتضی صفری جایگزین وی در معاونت صدای جمهوری اسلامی شد.

به گزارش «فردا» پس از استعفای دکتر خجسته که در آن به علاقه‌مندی و دغدغه امور پژوهشی اشاره شده بود، مهندس عزت الله ضرغامی وی را به حکم معاونتی در همین راستا را به وی ابلاغ نمود.

خبر استعفای یک باره و بی سر و صدای دکتر خجسته و پذیرش آن از سوی ریاست سازمان صدا و سیما برخی از شائبه‌های رسانه‌ای را دامن زده بود که انتصاب وی به سمت جدید این شایعات را تکذیب نمود.

پیش از این هم حميدرضا خزائي ـ قائم مقام معاونت صدا ـ در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها، ضمن عادی عرض‌یابی کردن این استعفا گفته بود: «ايشان در جهت چرخش مديريت داخلي سازمان استعفا داده‌اند و هيچ دليل خاص ديگري وجود ندارد. هر فردي كه روزي مديريت جايي را بر عهده مي‌گيرد، سرانجام پس از مدتي مسئوليت‌اش به پايان مي‌رسد.»

تهيه کنندگي برنامه صبحگاهي راديو، مدير گروه اجتماعي راديو تهران، مدير شبکه استاني راديو تهران و راديو پيام، معاون صداي جمهوري اسلامي از سال 1377 تا کنون، رييس همايش بين المللي دين و رسانه (ايران 2006)، 9 دوره رييس جشنواره بين المللي راديو، دبير عالي همايش نقش راديو و جايگاه آن در نظام نوين ارتباطات دانشگاه تهران (دي 1381)، عضو هيأت امناي بنياد سينمايي فارابي‌ 1386، عضو هيأت تحريريه فصلنامه علمي تخصصي "نامه صادق" 1386، داور همايش ملي نهادهاي اجتماعي و همبستگي ملي 1386 و نايب رييس اتحاديه راديو تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه (2007 ABU) از سوابق اجرايي خجسته است.

در مدت مديريت خجسته گام‌هاي موثر بسياري در جهت توسعه كيفي و كمي شبكه‌هاي راديويي برداشته شد.

 

منبع: امروز فردا

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان