منوی اصلی سايت
پیرمرد اصلاح‌طلب رادیو و یازده سال توسعه كمی و كیفی

در مدت مدیریت دکتر حسن خجسته گام‌های موثر بسیاری در جهت توسعه كیفی و كمی شبكه‌های رادیویی برداشته شد، تا جایی كه او در بین كاركنان رادیو به «پدر رادیو» معروف شد. رادیو جوان و رادیو گفت‌وگو با وجود مخالفت‌های فراوان، از یادگارهای دوران مدیریت خجسته هستند.

 او را یک «رفرمیست» در سازمان صدا و سیما می‌خواندند. پس از گذشت دو دهه فعالیت در رادیو که موجب سفید شدن موهایش شده، هنوز به دنبال انجام اصلاحات در عرصه رادیو بود که امانش ندادند. شاید بتوان درخشان‌ترین حرکت وی در دوران مدیریتش بر عرصه رادیو را گسترش شبکه‌های رادیویی دانست.

دکتر حسن خجسته، پیرمرد اصلاح‌طلب رادیوی جمهوری اسلامی ایران است که سعی داشت تا با حفظ اصول و موازین به تغییرات مثبت در این عرصه دست بزند.

 در خلال سخنانش بارها از توجه شبکه‌های رادیویی به مخاطب می گفت و در این میان از شبکه رادیویی <گفتگو> به عنوان دستاورد جدید و البته موفق رادیو یاد می‌کرد. که همین شبکه نیمه گفت و گویی بنای کوچ نابهنگام او از رادیو شد.

 مدیر ۵۶ ساله متولد مشهد از رادیو رفت و معلوم نیست راهی كه او پایه‌گذارش بود ادامه یابد یا نه، اما هرچه هست این تغییر هم یكی از همان مواردی است كه می‌شود از آن به عنوان حسرت و تاسف یاد كرد.

 

منبع : رادیو رسانه و فناوری

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان